lauantai 14. huhtikuuta 2012

Nappimaniaa...


Allekirjoittaneella olis taas vähän kirjallisia tuotoksia tehtävänä ja kirjoja luettavana (terkkuja vaan muillekin Trolleille) ja kas, löydän itseni alakerrasta askartelupöydän äärestä - vieressäni kasoittain nappeja, pinni-aihioita, pikaliimaa, korvakoruaihioita, neula, kumilankaa, pikku-apuri, ompelukone, ratkoja sekä vanhat rintsikat...ja tällasta jälkee niistä sitten tuli:



Ette kyllä ikinä arvaa kuka valitsi pannan värimaailman...

Maatuskalainen saa nyt toimia mannekiinina ku hää ei oo aiemmin päässy kuviin - tää on siis rannekoru. Suunnittelin että tekisin tähän mätsäävät korvikset myös mutta ne on vielä suunnitteluasteella...sellaset riippuvaiset olis tosi hianot.

Tästä ideasta menee kiitos Mumelle :) jonka blogista en nyt just löytänyt tätä kyseistä korua mutta siellä se on, lukekaa ja ihastukaa tekin Mumen maailmaan!

Legot pöllin anopilta - MINÄ SE OLIN, tunnustan!


Nää vihreet pinnit tein jo pari viikkoo sitten kun piti saada treffikokonaisuuteen vihreetä nappia...punaset eilen, kun mulla on jo aiemmin tekemäni punaiset nappikorviksetkin :)

Mulla on selkeesti kelta-punakausi meneillään...

kun taas rinsessan lempivärit on kuulemma vaaleanpunainen ja pinkki - no shit, Sherlock??


Tässä tää rintsikanolkaimesta tehty (kasvojenkohotus)panta...silmäkassitkin kivasti näkyy tässä, kun taas...

napit ja näpyt näkkyy parhaiten salamalla!

Pinniaihiot (ja pinkin pannan) oon tilannu täältä ja korvisaihiot täältä.

Sateista lauantain jatkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti